W styczniu 2016 r. mBank S.A. dokonał sprzedaży wszystkich akcji Call Center Poland S.A., grupującej aktywa przejęte przed kilku laty. Kupującym jest CCIG Group sp. z o.o., wrocławska spółka z grupy działającej na rynku outsourcingu procesów wsparcia sprzedaży (w tym call center). Kupując Call Center Poland grupa CCIG znacząco zwiększyła potencjał rozwoju i pozyskała ważne dla historii rynku call center marki.

mBank reprezentowała FKA Furtek Komosa Aleksandrowicz, CCIG Group – Olesiński i Wspólnicy. Z ramienia FKA przeprowadzeniem transakcji kierowali wspólnicy Edyta Jusiel i Leszek Rydzewski wraz z Mariuszem Aleksandrowiczem. Po stronie kupującego doradztwo koordynował kierujący warszawskim biurem Grzegorz Leśniewski.

„Praca przy tej transakcji wieńczy reprezentowanie Banku w kilkuletnich relacjach z grupą CCP, od restrukturyzacji dłużnika Banku, który był właścicielem tej grupy, przez przejęcie po nim spółek w układzie i ich przeorganizowanie, po sprzedaż tego aktywa. Cieszymy się też, że FKA mogła doradzać przy kolejnej transakcji w ramach konsolidującego się sektora usług BPO i call center" - powiedział Leszek Rydzewski.