Ubezpieczyciele godzą się z niezadowolonymi klientami

Coraz więcej zmagań klientów z asekuratorami kończy się polubownie. Pomogła obowiązująca od roku ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Aktualizacja: 16.01.2018 09:57 Publikacja: 15.01.2018 20:00

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Coraz więcej sporów nie dociera przed oblicze Temidy

Foto: www.sxc.hu

Rośnie liczba ugód, jakie firmy asekuracyjne zawierają z niezadowolonymi klientami.

– Widzimy, że ubezpieczyciele zaczęli korzystać ze ścieżki polubownego rozwiązywania sporów – informuje Paweł Zagaj, zastępca rzecznika finansowego, nadzorujący wydział polubownego rozwiązywania sporów.

Pozostało 93% artykułu

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Ubezpieczenia
Rekord sprzedaży polis majątkowych i życiowych Warty
Ubezpieczenia
Artur Olech prezesem PZU. Potrzebna jest zgoda KNF
Ubezpieczenia
Klimat i inflacja stoją za wyższymi cenami polisy
Ubezpieczenia
Wyraźny wzrost wydatków na ubezpieczenia w 2023 r. Ale to był spokojny rok
Ubezpieczenia
Grupa PZU przedstawiła wyniki za 2023. Bardzo dobry rok