W ramach drugiej edycji konkursu do NCBR wpłynęło 90 wniosków na łączną kwotę dofinansowania ponad 233,8 mln zł. Do pierwszego etapu oceny merytorycznej zostało skierowanych 88 wniosków, natomiast do drugiego przekazano 60.

W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej 38 projektów zostało ocenionych pozytywnie i zakwalifikowanych do dofinansowania. Projekty te osiągnęły minimalne progi w poszczególnych kryteriach oraz uzyskały sumaryczną ocenę na poziomie co najmniej 15 punktów. Natomiast 49 projektów nie otrzymało rekomendacji dofinansowania ze względu na niespełnienie kryteriów i/lub nieuzyskanie minimalnej liczby punktów, a jeden projekt został wycofany.

Łączna kwota dofinansowania zakwalifikowanych projektów wynosi ok. 92,8 mln zł. Po dofinansowanie sięgnęły zarówno znane spółki, jak i te, które dopiero budują swoją pozycję rynkową. W tej pierwszej grupie jest np. Vivid Games, który dostał środki na projekt pt. „Opracowanie prototypu gry wykorzystującego model rzeczywistego współoddziaływania środowiska i pojazdów kołowych w czasie rzeczywistym na platformach mobilnych". Z kolei Jujubee pozyskało środki na „opracowanie framework'u do budowy systemów zachowań sztucznej inteligencji w wieloaktorowych grach czasu rzeczywistego", a The Farm 51 na „opracowanie funkcjonalnego prototypu zaawansowanego genertora treści dodatkowych".

Z kolei T-Bull chce zbudować platformę do zarządzania treścią, zasobami graficznymi oraz interakcjami w multiplatformowych grach mobilnych, a Warszawska Szkoła Filmowa chce stworzyć edytor prototypów scen i fabularnych sekwencji interaktywnych. Jednak te projekty zostały zakwalifikowane jako nie niespełniające kryteriów lub minimalnej liczby punktów.