Na poziomie grupy były one wyższe o ponad 35 proc. w stosunku do IV kw. 2016 r. - Pomimo, że premiera nowej gry miała miejsce dopiero w końcówce pierwszego kwartału udało się nam znacząco zwiększyć sprzedaż wobec ostatniego kwartału 2016 r. To efekt dobrego przyjęcia gry „Highway Getaway" oraz wzrostu przychodów z „Real Boxing" - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Mimo, że sprzedaż odbiega jeszcze od wyniku za analogiczny okres roku ubiegłego, jest on przekonany, że kolejne kwartały przyniosą stabilizację wyników ze skokowym wzrostem w IV kw. Wówczas spółka planujemy premiery dwóch dużych produkcji: „Metal Fist" i „Outer Pioneer".
- Uważam, że najgorszy czas mamy już za sobą i możemy zaskoczyć rynek już tylko in plus - dodaje Kościelny.
Według niego IV kw. 2017 r. będzie rekordowy w br. Jednocześnie prezes bydgoskiego studia zapowiada że do końca 2018 r. zwiększy liczbę tytułów w sprzedaży z obecnych czterech do 10. To oznacza sześć premier w ciągu najbliższych 18 miesięcy (wliczając „Metal Fist" i „Outer Pioneer").
Premiera „Highway Getaway", pierwszej tegorocznej gry w programie wydawniczym Vivid Games, była lepsza od oczekiwań. Dotychczas grę pobrało ponad 2,7 mln graczy, a pierwsza aktualizacja, która miała miejsce w maju, przyniosła zauważalną poprawę monetyzacji. - Kolejną aktualizację planujemy na początku lipca. W trakcie najbliższych miesięcy będziemy również poszerzać kanały dystrybucji poza Apple App Store i Google Play - mówi Remigiusz Kościelny.