W kwietniu przychody z jego najnowszego tytułu „Fishing Clash" przekroczyły bowiem 4,7 mln zł. Jak podaje spółka, to najlepszy miesiąc w historii gry i wynik o 31 proc. lepszy niż w marcu. Tylko w drugiej połowie kwietnia przychody wyniosły 2,5 mln zł.

„Fishing Clash" już kolejny miesiąc z rzędu poprawia miesięczne dane sprzedażowe. Gra już w kilka tygodni po premierze zdystansowała wcześniejszy hit spółki – „Let's Fish", który do tej pory był najpopularniejszą na świecie grą wędkarską. - Osiągane przez „Fishing Clash" wyniki przekroczyły nasze pierwotne plany. Prowadzimy aktywne działania marketingowe, skupiając się na maksymalizacji ich efektywności - komentuje Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games.

W II połowie kwietnia gra otrzymała wsparcie promocyjne na platformie iOS (tzw. featuring). W dniach 19-25 kwietnia gra była promowana m.in. w Chinach, USA i Europie. - Szczególnie istotny był dla nas featuring w Chinach, gdzie mimo tylko testowego uruchomienia gry, udało się dostać wsparcie promocyjne od Apple. Pierwsze parametry ruchu na tym rynku są dobre, co pozwala z nadzieją spoglądać na ten kierunek świata - dodaje Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games.

Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala wrocławskie studio założyli w 2011 r. Obaj wcześniej tworzyli serwis społecznościowy Nasza Klasa. Teraz ich spółka wybiera się na giełdę. Na głównym parkiecie game developer ma zadebiutować 11 maja. Do obrotu wprowadzonych zostanie 7,275 mln akcji serii A. W kwietniu Ten Square Games przeprowadził ofertę publiczną, w ramach której zaoferowanych zostało ponad 2,043 akcji serii A. Wartość oferty wyniosła ponad 94 mln zł.