Na fali dużego zainteresowania tytułem, polskie studio przygotowało dla przyszłych fanów niespodziankę - na pierwszą połowę 2017 zaplanowało ukończenie prac nad wcześniej niezapowiadaną wersją mobilną gry. Z kolei w drugiej połowie przyszłego roku możemy spodziewać się premiery największego hitu spółki - przygodowo-dokumentalnej  gry „Kursk”.

Globalnym wydawcą „Realpolitiks” jest rosyjski 1C Publishing EU. W Jujubee nie zdradzają jeszcze dokładnej daty premiery. - Po konsultacjach z 1C Publishing EU zdecydowaliśmy, że strategię czasu rzeczywistego „Realpolitiks” wydamy w lutym 2017 r. Jest to optymalny termin, który z jednej strony pozwala nam na należyte zadbanie o jakość dodatkowych wersji językowych i daje czas na przygotowanie ewentualnych wydań pudełkowych, z drugiej zaś nie skazuje gry na konieczność konkurowania z głośnymi produkcjami oferowanymi odbiorcom w okresie świątecznym. Wielu naszych fanów ucieszy także informacja, że podjęliśmy decyzję o wyprodukowaniu wersji mobilnej, która ukaże się jeszcze w pierwszej połowie przyszłego roku - komentuje Michał Stępień, prezes Jujubee.

„Realpolitiks” ma być grą dla fanów strategii. Umożliwi ona odbiorcom wcielenie się w rolę przywódcy jakiegokolwiek współczesnego państwa i zmierzenie się z podobnymi wyzwaniami przed jakimi stają wielcy tego świata. - Bez wątpienia osadzenie głównej kampanii we współczesnych realiach to olbrzymi atut tej produkcji i coś czego brakowało na rynku. Jak sądzimy ten element w dużej mierze zadecydował o sporym zainteresowaniu naszą nadchodzącą produkcją - podkreśla Stępień.

Przyszły rok będzie intensywny dla katowickiego studia także za sprawą zapowiedzi wydania największego tytułu gamedevelopera - gry „Kursk”. Premierę zaplanowano na drugą połowę 2017 r. Gra wejdzie jednocześnie na komputery PC, Mac oraz konsole PS4 i XboxOne.