Prenumerata 2018 już w sprzedaży - SPRAWDŹ!

Styl życia

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

materiały
Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe są dla niej kobiecość i funkcjonalność.

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na światowych wybiegach królują szerokie spodnie, dzwony, ulica wciąż nosi rurki - i to rurki właśnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluźnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnąca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależność finansowa sprawiają, że większe znaczenie przywiązuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

Marka w najnowszej kolekcji pokazała naturalne tkaniny, wygodne dzianiny i tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatają się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki pojawiają się stylizacje nawiązujące do lat 70. Kolekcję dopełniają klasyczne, wygodne sukienki. Dominująca kolorystyka to szarość, granat i czerń, wzbogacona magentą i różem.

Pełen wyobraźni kontrast stanowiła suknia wieczorowa. W przeciwieństwie do stonowanej reszty kolekcji ta suknia w całości zrobiona jest ze srebrnych cekinów. Przyciąga wzrok skrząc się i połyskując.

Uzupełnieniem stylizacji „Chillout” są technologiczne gadżety. Modelki miały więc przy sobie tablety i okulary z innowacyjnymi szkłami zapewniającymi ochronę wzroku. - Unikalny design wpasowuje się w estetykę nowoczesnej i aktywnej kobiety biznesu - mówi Iwona Kossmann.

Na pokazie były m.in. Małgorzata Pieczyńska, Dorota Miśkiewicz, Anna Jurksztowicz, Laura Łącz, Paulina Drażba, Monika Zamachowska i Beata Chmielowska-Olech. Patronem medialnym pokazu była "Rzeczpospolita".

Iwona Kossmann poza modą jest aktywną menedżerką. 5 września obejmie stanowisko prezes Marquard Media Polska. Wcześniej kierowała wydawnictwem Bonnier Business Polska („Pulsu Biznesu”) oraz Deni Cler. Zasiadała też w zarządach Orange Polska i TP.

Źródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL