Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Styl życia

Kolekcja „Chillout” marki Kossmann

materiały
Nowy sezon pokazów mody zainaugurowała marka Kossmann. Najnowsza kolekcja „Chillout”, na sezon jesień-zima 2016/17, inspirowana jest stylem wielkomiejskim. Kluczowe sš dla niej kobiecoœć i funkcjonalnoœć.

Styl ubierania według Iwony Kossmann idzie wbrew trendom z pokazów, a wsłuchuje się w głos ludzi. Choć na œwiatowych wybiegach królujš szerokie spodnie, dzwony, ulica wcišż nosi rurki - i to rurki właœnie były najpopularniejszym krojem zaprezentowanym na pokazie. Marka ogłasza więc koniec ery dyktatury wielkich projektantów i niewygodnych garsonek.

Kolekcja „Chillout” pokazuje, że wyznaczniki trendów to rozluŸnienie w ubiorze i poszukiwanie wygody. A rosnšca rola kobiet w życiu politycznym i biznesowym oraz ich większa niezależnoœć finansowa sprawiajš, że większe znaczenie przywišzuje się do komfortu noszenia niż do elegancji.

Marka w najnowszej kolekcji pokazała naturalne tkaniny, wygodne dzianiny i tweed. Bluzki z tkanin z nadrukami przeplatajš się z monochromatycznymi. Obok nowoczesnej klasyki pojawiajš się stylizacje nawišzujšce do lat 70. Kolekcję dopełniajš klasyczne, wygodne sukienki. Dominujšca kolorystyka to szaroœć, granat i czerń, wzbogacona magentš i różem.

Pełen wyobraŸni kontrast stanowiła suknia wieczorowa. W przeciwieństwie do stonowanej reszty kolekcji ta suknia w całoœci zrobiona jest ze srebrnych cekinów. Przycišga wzrok skrzšc się i połyskujšc.

Uzupełnieniem stylizacji „Chillout” sš technologiczne gadżety. Modelki miały więc przy sobie tablety i okulary z innowacyjnymi szkłami zapewniajšcymi ochronę wzroku. - Unikalny design wpasowuje się w estetykę nowoczesnej i aktywnej kobiety biznesu - mówi Iwona Kossmann.

Na pokazie były m.in. Małgorzata Pieczyńska, Dorota Miœkiewicz, Anna Jurksztowicz, Laura Łšcz, Paulina Drażba, Monika Zamachowska i Beata Chmielowska-Olech. Patronem medialnym pokazu była "Rzeczpospolita".

Iwona Kossmann poza modš jest aktywnš menedżerkš. 5 wrzeœnia obejmie stanowisko prezes Marquard Media Polska. Wczeœniej kierowała wydawnictwem Bonnier Business Polska („Pulsu Biznesu”) oraz Deni Cler. Zasiadała też w zarzšdach Orange Polska i TP.

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL