Marka 4F podpisała w tej sprawie z umowę  z Niemiecką i Austriackią Federacją Narciarską (DSV i ÖSV). Dotychczas głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni była firma Audi. 

- Po igrzyskach olimpijskich, tych letnich i zimowych, licznych wydarzeniach sportowych, przyszedł czas na imprezę, która jest prawdziwym świętem wszystkich fanów sportów zimowych. Marka 4F zapisze się na kartach Turnieju Czterech Skoczni na najbliższe cztery lata. Obecność na międzynarodowym Turnieju jako sponsor główny, który zastąpił Audi, to dla nas potwierdzenie tego, że marka 4F jest uznana na świecie - powiedział Igor Klaja, prezes zarządu firmy OTCF, właściciela marki 4F.

Logo 4F będzie prezentowane podczas wszystkich konkursów. Dodatkowo pojawi się na m.in. na tablicach LED na wieży trenerów i platformie skoków oraz bramie wejściowej. Zawodnicy startujący w konkursie w Bischofshofen będą mieli logo firmy na swoich koszulkach.

Dwie ostatnie edycje turnieju wygrał Kamil Stoch.