Sędziowie i sądy

TK: zapowiadana publikacja "Newsweeka" zawiera nieprawdziwe informacje

newsweek.pl/Fotorzepa, Jerzy Dudek
Biuro Trybunału Konstytucyjnego oświadcza, że zapowiadany na stronie newsweek.pl artykuł "Tajna wizyta sędziów Trybunału Konstytucyjnego w siedzibie PiS" redaktorów Michała Krzymowskiego i Wojciecha Cieśli, zawiera nieprawdziwe informacje i jest próbą zdyskredytowania TK.

"Trybunał Konstytucyjny oświadcza, że zapowiadana na stronie internetowej newsweek.pl publikacja redaktorów Michała Krzymowskiego i Wojciecha Cieśli zawiera nieprawdziwe informacje i nieuprawnione interpretacje. Stanowi próbę zdyskredytowania Trybunału Konstytucyjnego" - oświadczyło Biuro Trybunału Konstytucyjnego w przesłanym PAP w niedzielę komunikacie.

Strona internetowa newsweek.pl zapowiada artykuł nt. TK, który ukaże się w najnowszym wydaniu "Newsweeka".

Jak napisali dziennikarze tygodnika, sędziowie Trybunału Konstytucyjnego Julia Przyłębska i Mariusz Muszyński w 2016 r. gościli w głównej siedzibie PiS przy ul. Nowogrodzkiej; w tym czasie Trybunałem kierował jeszcze Andrzej Rzepliński, ale Przyłębska była już dopuszczona do orzekania. Według autorów publikacji "sędziowie TK nie tylko gościli w biurze partii rządzącej, ale też przyjmowali jej polityków w gmachu swojego urzędu".

Źródło:
UKRYJ KOMENTARZE KOMENTARZE RP.PL KOMENTARZE FACEBOOK

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL