W 2017 te kompetencje i umiejętności będą najbardziej poszukiwane (opłacalne).
Tworzenie contentu (treści) / Marketing contentowy
Jeśli potrafisz tworzyć treści które są pomocne, a zarazem przekonujące to prawie na 100 proc. masz pracę. Niezależnie od tego, czy jest to tworzenie klipów video, design czy jakakolwiek inna forma twórczości. Jeśli jesteś w stanie udowodnić pracodawcy, że potrafisz przyciągnąć i zachować uwagę klienta stajesz się bezcenny na rynku pracy.
Projektowanie stron i UX
Przyszłość należy do firm które będą umiały zbudować niepowtarzalne doświadczenie dla swoich klientów (Client Experience). Częścią tego doświadczenia jest styczność klienta z marką poprzez technologie (aplikacja, strony internetowe itp.). Jeśli masz umiejętności związane z projektowaniem stron / aplikacji, a także trochę intuicji w biznesie to nie powinieneś mieć żadnego problemu ze znalezieniem pracy. Jest to jedna z najbardziej pożądanych obecnie kompetencji, a do tego bardzo rzadko spotykana.