MATERIAŁ CENTRUM INTELIGENTNEGO ROZWOJU
PGE Narodowy podkreśla rolę swojego innowacyjnego modelu biznesowego. Na czym on polega?
Jakub Opara: Jedna z najnowocześniejszych aren wielofunkcyjnych w Europie z założenia jest miejscem, w którym testowane są nowatorskie i kreatywne rozwiązania. Zarówno w sferze zarządzania, jak i organizacji wydarzeń. Podczas wielu imprez testujemy rozwiązania m.in. w zakresie obsługi klienta, bezpieczeństwa i ochrony czy mobilności. Szukamy nowych formuł i przyciągamy wizjonerów z nowatorskimi pomysłami, którzy wiedzą, że na PGE Narodowym znajdą przyjazną przestrzeń.
Jakie technologie obsługi klienta były dotąd testowane?
Przede wszystkim technologie mobilne, które nie tylko pozwalały gościom łatwo odnaleźć miejsce, ale także być z nami w bezpośrednim kontakcie, co budowało ciekawą więź. Mamy nadzieję, że w przyszłości ta technologia umożliwi np. zamawianie posiłków i napojów bez ruszania się z krzesełka. Testujemy też nowy model wizualizacji trybun. Chcemy, aby w przyszłości każdy gość mógł jeszcze lepiej się bawić i przeżywać wydarzenie.
Jak PGE Narodowy sprzyja rozwojowi biznesu partnerów?