Real Estate Impactor. Nagradzamy wizjonerów

Do rozwoju miast i powstawania imponujących obiektów przyczyniają się ludzie. Podczas gali Real Estate Impactor chcemy nagrodzić liderów rewolucyjnych przemian.

Aktualizacja: 22.05.2017 15:52 Publikacja: 22.05.2017 15:01

Real Estate Impactor. Nagradzamy wizjonerów

Foto: Fotorzepa, Piotr Wittman

Żeby zasłużyć na miano lidera w branży nieruchomości, nie wystarczy znać się na biznesie i osiągać dodatni wynik finansowy.

Trzeba być wizjonerem, nie bać się podejmować decyzji, na które nikt inny by się nie zdecydował, ufać geniuszom, których pomysły daleko wykraczają poza utarte schematy. Pomysł, poczucie misji, determinacja i wrażliwość dotycząca kształtowania przestrzeni to niezbędne cechy wizjonerów. Redakcja „Rzeczpospolitej" chce nagrodzić takich ludzi i ich firmy. Tych, którzy przekroczyli granice codzienności w branży, tworząc budynki czy wizje urbanistyczne mające szanse w sposób niezwykły i trwały wpisać się w przestrzeń publiczną w Polsce. Podczas specjalnej gali główną nagrodę – Grand Prix Real Estate Impactor – wręczymy firmie mającej największy wpływ na branżę nieruchomości w minionym roku. Nagrody rozdamy w niezwykłym miejscu – hotelu Courtyard by Marriott Waterfront w Gdyni, położonym tuż przy nadmorskim bulwarze. W mieście o ogromnym potencjale rozwoju, którego wciąż niezabudowane śródmieście wodne realizowane jest we współpracy z genialnym urbanistą Janem Gehlem.

W pięciu kategoriach nagrodzimy natomiast osoby i firmy, dzięki którym w polskim krajobrazie doszło do znaczących, korzystnych zmian. Pierwszą z nich jest stworzenie nowych ikon miast – niezwykłych budowli na stałe zmieniających miejską przestrzeń, których stworzenie wymagało wizji i rozmachu – architektonicznego, urbanistycznego i biznesowego.

Uhonorujemy też autorów wizji zmieniającej oblicze miasta – osoby odpowiedzialne za rewitalizację, zagospodarowanie zaniedbanych obszarów czy budowę całkiem nowych dzielnic, nawet jeśli znajdują się one jeszcze w fazie realizacji.

Wyróżnimy też twórców obiektu, który wnosi nową wartość dla mieszkańców, wnosi nową wartość w tkankę życia społecznego.

Osoby i firmy docenimy także za imponujące rozwiązanie technologiczne zastosowane w nieruchomościach powstających w naszym kraju. Branża nieruchomości rozwija się bowiem wraz z technologiami, a polska gospodarka potrzebuje innowacji i najnowocześniejszych rozwiązań.

Decyzje o wyłonieniu laureatów i przyznaniu nagród podejmie zespół redakcyjny „Rzeczpospolitej".

Żeby zasłużyć na miano lidera w branży nieruchomości, nie wystarczy znać się na biznesie i osiągać dodatni wynik finansowy.

Trzeba być wizjonerem, nie bać się podejmować decyzji, na które nikt inny by się nie zdecydował, ufać geniuszom, których pomysły daleko wykraczają poza utarte schematy. Pomysł, poczucie misji, determinacja i wrażliwość dotycząca kształtowania przestrzeni to niezbędne cechy wizjonerów. Redakcja „Rzeczpospolitej" chce nagrodzić takich ludzi i ich firmy. Tych, którzy przekroczyli granice codzienności w branży, tworząc budynki czy wizje urbanistyczne mające szanse w sposób niezwykły i trwały wpisać się w przestrzeń publiczną w Polsce. Podczas specjalnej gali główną nagrodę – Grand Prix Real Estate Impactor – wręczymy firmie mającej największy wpływ na branżę nieruchomości w minionym roku. Nagrody rozdamy w niezwykłym miejscu – hotelu Courtyard by Marriott Waterfront w Gdyni, położonym tuż przy nadmorskim bulwarze. W mieście o ogromnym potencjale rozwoju, którego wciąż niezabudowane śródmieście wodne realizowane jest we współpracy z genialnym urbanistą Janem Gehlem.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu