– Ranking „Rzeczpospolitej, który pokazuje siłę polskiej gospodarki, już sam w sobie jest, po 14 latach, najcenniejszą i najmocniejszą tego typu marką w Polsce – mówił prowadzący galę Marcin Piasecki, redaktor zarządzający „Rzeczpospolitej” i koordynator rankingu.
– Przedsiębiorcy budujący silne polskie marki są przykładem dbałości o wizerunek i wiarygodność oraz dobrą jakość – podkreślała podczas gali Andżelika Możdżanowska, sekretarz stanu w Ministerstwie Inwestycji i Rozwoju, pełnomocnik rządu ds. małych i średnich przedsiębiorstw.
– Ten ranking to dla nas powód do dumy i wyzwanie, aby nie zawieść naszych lojalnych klientów i zdobyć zaufanie tych, dla których jeszcze nie jesteśmy firmą pierwszego wyboru. Miejsce, które Poczta Polska zdobyła w rankingu, to dowód na to, że Polacy nie tylko nas znają, ale także doceniają naszą pracę i mają do nas zaufanie – powiedział Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej, który podczas czwartkowej gali w Audi Centrum Warszawa Okęcie odebrał statuetkę dla najdroższej marki w kategorii: usługi.