Selina to marka, która oferuje miejsca noclegowe w butikowych hotelach. Teraz planuje otworzyć obiekt w Warszawie. Miały on mieć ok. 3,5 tys. mkw. – Dla naszych hoteli szukamy lokalizacji w bezpośrednim sąsiedztwie największych atrakcji stolicy. Chcemy, aby nasi goście mieli szybki i łatwy dostęp do lokalnych zabytków oraz miejsc spotkań z kulturą, a także do popularnych i modnych restauracji, klubów oraz barów - mówi Renata Kusznierska, dyrektor zarządzająca firmą Selina w Polsce. - Jednocześnie, dbając o komfortowy wypoczynek podróżnych, unikamy nieruchomości położonych przy głównych ulicach, które generują największy ruch pieszy i samochodowy. Warszawa to bardzo ciekawe miasto z niezwykle bogatą historią oraz szeroką ofertą kulturalną i rozrywkową. Przyciąga wiele osób z kraju i zagranicy, podróżujących zarówno w celach turystycznych, jak i biznesowych. Jesteśmy przekonani, że to odpowiednie miejsce dla hotelu Selina - podkreśla.

Selina poszukuje nieruchomości, których układ przestrzenny pozwala na łatwe dostosowanie ich do funkcji, jaką mają pełnić, dlatego preferuje już istniejące hotele. - Na razie firma koncentruje się na obiektach w centrum miasta. W przyszłości planujemy jednak rozszerzenie działalności na inne dzielnice oferujące dostęp do terenów zielonych, gdzie można odpocząć od zgiełku, a jednocześnie dobrze skomunikowane ze Śródmieściem - zapowiada dyrektor. - Nasz model biznesowy zakłada przede wszystkim długoterminowy wynajem nieruchomości, ale nie wykluczamy też możliwości ich zakupu.

Obiekty są następnie odnawiane w partnerstwie z miejscowymi deweloperami, projektantami i artystami, co z reguły zajmuje 90-120 dni. Cechą charakterystyczną hoteli Selina jest to, że 40-50 proc. powierzchni przeznacza na przestrzenie wspólne, w tym strefy coworkingowe i wellness oraz przestrzenie dostosowane do odpoczynku i zabawy, sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. - Design każdego obiektu tworzony jest przy współpracy z lokalnymi artystami i rzemieślnikami. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu - opowiadają przedstawiciele Seliny. - Właścicielom oferujemy konkurencyjne czynsze, współpracujemy też z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie oraz generowania w nim ruchu - zapewniają przedstawiciele Seliny.

Selina to marka hotelarska stworzona w 2015 roku z myślą o współczesnych podróżnych – osobach, które chcą zwiedzać świat bez ograniczeń oraz mieć możliwość elastycznej pracy z każdego miejsca. Selina oferuje miejsca w 24 lokalizacjach w miastach - nad morzem, w dżungli, w ośmiu krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, w tym m.in. w Polsce.