Oba zmodernizowane sklepy już działają. Wnętrza lokali zaprojektowano w oparciu o wystandaryzowany projekt, który ma obowiązywać we wszystkich krajach, w których jest rozwijana sieć marketów Aldi. - Dzięki temu klient z Warszawy odnajdzie się naszych sklepach i w Niemczech, i we Francji. Stawiamy na prostotę i dbałość o detale - mówią przedstawiciele sieci. W ramach prac remontowych odświeżono zewnętrzne miejsca dla osób niepełnosprawnych, powstały też dwa stanowiska parkingowe dla rodzin z dziećmi.

- Sklepy stały się bardziej nowoczesne, jasne, przestronne i kolorowe. Przebudowa to tylko jeden z kroków związanych z udoskonalaniem naszej sieci - zapowiada Maria Rutkowska, kierownik ekspansji w Aldi. - Mieszkańcy stolicy dobrze przyjęli nasze sklepy, dlatego rozważamy kolejne inwestycje. Wierzymy, że dalsza ekspansja marki Aldi w Warszawie jest dobrym kierunkiem - dodaje.

Do tej pory sieć otworzyła trzy sklepy w Warszawie. Ostatni powstał przy ulicy gen. Fieldorfa "Nila" 11. Aldi to niemiecka sieć dyskontów, która ma 124 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce niemal 2 tys. pracowników.