Airbnb w Chinach z chińską nazwą

aktualizacja: 04.04.2017, 08:02
fot. facebook.com/airbnb
fot. facebook.com/airbnb
Foto: Facebook

Aibiying, czyli "powitajcie się z miłością", to nowa marka Airbnb przygotowana dla Chin

REDAKCJA POLECA
04.05.2017
Chińczycy bronią Danii przed inwazją pacyficznych ostryg
kariera
Jak przekonać szefa do awansu?

Jak informuje portal Breaking Travel News, główną grupą docelową nowej marki Aibiying są przedstawiciele pokolenia Millennium, których Brian Chesky, prezes Airbnb, chce namówić do korzystania z usług koncernu. Obecnie oferta Airbnb obejmuje 3 miliony lokali w ponad 190 krajach na całym świecie.

Aibiying rozpoczął już działalność w Chinach. Teraz firma planuje wesprzeć nową markę dużą kampanią reklamową, która będzie realizowana przez kilka nadchodzących miesięcy. W Szanghaju Airbnb uruchamia też sprzedaż usług dodatkowych obejmujących wycieczki fakultatywne i atrakcje w odwiedzanym miejscu z oferty Trips. Turyści odwiedzający tę chińską metropolię będą więc mogli ją poznać dzięki ofertom przygotowanym przez samych mieszkańców. Wśród propozycji znajduje się m.in. sztuka wytwarzania się kolorowych figurek miansu z ciasta nadziewanego mięsem i innymi dodatkami. – Aby lepiej obsługiwać chińskich turystów, Airbnb potroi liczbę pracowników w tym kraju i podwoi inwestycje w ten rynek – mówi Chesky. Chiny są jedynym poza USA krajem, w którym Airbnb zatrudnia miejscowych inżynierów.

Starając się o nowych klientów, koncern przygotował też stronę internetową po chińsku i umożliwił Chińczykom realizację płatności przez lokalnych pośredników, m.in. Alipay.  Mieszkańców Państwa Środka zaoferował też możliwość komunikowania się za pośrednictwem aplikacji WhatsApp. Szukając sposobów na zwiększenie liczby użytkowników i przychodów z wynajmu mieszkań, przedsiębiorstwo współpracuje też z miejskimi władzami, m.in. Szanghaju, Shenzhen, Chongqing i Kantonu.

POLECAMY

KOMENTARZE