Oprócz tradycyjnych wycieczek oferujących wypoczynek czy intensywne zwiedzanie, w ofercie Lidla znajdą się też unikatowe oferty, przygotowane tylko dla turystycznej marki Lidl Podróże. - Pokazywaliśmy kuchnie świata, teraz chcemy pokazać świat od kuchni– mówił na konferencji prasowej Maksymilian Braniecki, prezes Lidl Polska. - Wszyscy kochamy podróże, poznawanie nowych zakątków świata czy odkrywanie nieznanych jeszcze regionów Polski. Misją firmy Lidl jest natomiast danie Polakom większej liczby impulsów do czerpania radości z życia.
Klienci Lidla co dwa tygodnie, poczynając od 12 września, znajdą w sklepach nowy katalog z ofertą imprez turystycznych w tzw. modelu „hot deal", czyli podróży i wycieczek w atrakcyjnej, najlepszej cenie dla danego terminu i miejsca. Wycieczki będzie można kupić online poprzez stronę lidl-podroze.pl lub przez infolinię. Nie będzie można tego zrobić bezpośrednio w sklepie. Sklepy mają jedynie spełniać miejsce promowania wyjazdów, poprzez m.in. gazetki produktowe, które są tam wykładane.
- Bezpośrednia obsługa klienta kupującego wycieczkę wymaga czasu, kasa sklepowa nie jest komfortowym miejscem do wyboru wakacji marzeń. Nasi klienci mogą to zrobić we własnym fotelu za pośrednictwem internetu lub dzwoniąc do naszego konsultanta - wyjaśniał odpowiedzialny za ofertę turystyczną Adam Dudziński.
Sieć sklepów zapewnia przy tym, że w ofercie będzie miała tylko wycieczki o najwyższym standardzie bezpieczeństwa i od sprawdzonych dostawców. Biura podróży będą dbać, aby klienci jeździli tylko najnowocześniejszymi autokarami, latali tylko samolotami sprawdzonych przewoźników i wypoczywali w renomowanych obiektach hotelowych.