O porozumieniu spółka Wittchen poinformowała w komunikacie giełdowym, ponieważ uznała, że wartość umowy może mieć znaczenie dla wyników spółki i należy o tym powiadomić akcjonariuszy. W komunikacie nie ma informacji kiedy Wittchen będzie dostarczał do Lidla swoje produkty.

Komunikat zawiera jedynie informację o wartości umowy oraz o potencjalnych karach umownych za nieterminowe dostarczenie produktów. Kary te mogą wynieść 40 proc. wartości netto niedostarczonych produktów.

Torebki Wittchen sprzedawane w Lidlu za każdym razem budziły ogromne emocje wśród klientów, szczególnie, że były one sprzedawane w bardzo korzystnych cenach. Pierwsze promocje doprowadziły wręcz do bitwy klientów w sklepach o towary, których nie było dostatecznie dużo, żeby sprostać popytowi. Kolejne promocje przebiegały już spokojniej - torebek było więcej, ale i tak wszystkie sprzedawały się do ostatniej sztuki.

Ostatnia promocja z torebkami Wittchen w asortymencie pojawiła się w Lidlu pod koniec ubiegłego roku.