Pomysł na nową usługę, z której mogliby korzystać inni przedsiębiorcy, nowy produkt, który byłby atrakcyjny dla firm, a może idea innowacyjnego procesu, który usprawniłby działalność określonego sektora lub branży? Co to będzie, to kwestia drugorzędna. Każdy, kto bowiem ma pomysł na nowy biznes i jest gotów rozwijać go w Polsce wschodniej, będzie miał szansę zaprezentować go przed gronem ekspertów, prezesów większych i mniejszych spółek, menedżerów i biznesmenów. I dzięki temu nawiązać współpracę lub pozyskać inwestora, który ten pomysł pomoże przekształcić w realny biznes.

A wszystko to dzięki organizacji konkursu Top Start-up Polski Wschodniej 2016. Zostanie on przeprowadzony w trakcie Wschodniego Kongresu Gospodarczego w Białymstoku. Kto będzie chciał tam być, powinien zarezerwować sobie wolne na 22 i 23 września. A kto chciałby zaprezentować swój pomysł na biznes musi dokonać zgłoszenia poprzez stronę internetową (link można znaleźć na portalu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która jest głównym partnerem merytorycznym wydarzenia). Zgłoszenia będą przyjmowane do 29 sierpnia. Wystarczy podać imię, nazwisko, nazwę swojego start-upa, określić sektor/branżę działalności, adres e-mail i strony www (może być wersja demonstracyjna) i załączyć krótki opis działalności. A potem czekać na decyzję o przyjęciu zgłoszenia.

Przypomnijmy, że makroregion Polski wschodniej obejmuje województwa: podlaskie, warmińsko-mazurskie, podkarpackie, lubelskie oraz świętokrzyskie.