- Prace związane z operacyjnym połączeniem Alior Banku i działalności przejętej z Banku BPH zostały zakończone, a systemy bankowości internetowej i mobilnej zostały uruchomione w poniedziałek 27 marca o godz. 6.00. Pojedyncze przypadki problemów z zalogowaniem się do systemów wynikają najprawdopodobniej z faktu, że niektórzy klienci nie zapoznali się z instrukcją logowania. I
nstrukcje logowania do bankowości internetowej zostały udostępnione klientom indywidualnym i klientom Biura Maklerskiego w dotychczasowym systemie bankowości internetowej.
Instrukcje te będą dostępne na stronie Alior Banku i w bankowości internetowej przez kilka tygodni. Potwierdzamy, że w związku z dużą liczbą klientów odwiedzających portal banku, strona internetowa mogła być przejściowo niedostępna - mówi Julian Krzyżanowski, rzecznik Aliora, i przeprasza za niedogodności. Podkreśla, że system bankowości internetowej działa i klienci mogą dysponować swoimi środkami.
Rano bank podawał, że ze względu na kilkunastokrotnie większy ruch oraz liczne zapytania klientów dotyczące połączenia operacyjnego Alior Banku z wydzieloną częścią Banku BPH, mogą występować wydłużone czasy oczekiwania na połączenie z naszą infolinią oraz chwilowe niedostępności portalu Alior Banku.
- Nie ma utrudnień w logowaniu do systemów bankowości internetowej. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci jak najszybciej mogli w pełnym zakresie korzystać z produktów i usług banku – brzmi komunikat banku na Facebooku. Na portalu społecznościowym klienci, głównie byłego BPH, narzekają, że nie mogą się zalogować do nowego systemu.