Jak poinformował PAP we wtorek rzecznik prasowy PGE Obrót Mariusz Majewski, mobilna strefa do nowy sposób komunikacji z klientami.
„W strefie (...) informujemy o tym, że łączymy sprzedaż energii elektrycznej z dodatkową usługą, taką jak np. opieka medyczna, pomoc fachowców czy ubezpieczenie mienia ruchomego" – dodał. I zaznaczył, że w strefie jest także możliwość porozmawiania z ekspertami m.in. o tym, jak oszczędzać energię.
Pierwsza mobilna strefa informacyjna odbyła się w miniony poniedziałek w Tomaszowie Mazowieckim oraz Grójcu. Kolejne będą codziennie przez dwa tygodnie, z wyjątkiem soboty i niedzieli w innych miastach, na terenie działania PGE Obrót. Akcja zakończy się 2 września w Puławach.
Jak podkreślił Majewski, wiele osób, które przyszło do mobilnej strefy zarówno w Grójcu, jak i Tomaszowie prosiło m.in. o wyjaśnienie zapisów, które znajduje się na fakturze za energię. „Niektóre osoby chciały zmienić sprzedawcę energii, a bały się, że będą oszukane przez nieuczciwych sprzedawców. Takie zagrożenie istnieje, informujemy klientów, jak się przed tym ustrzec" – powiedział rzecznik.
W mobilnej strefie PGE Obrót przygotowano też wiele atrakcji dla dzieci, m.in. strefę doświadczeń, gdzie poprzez zabawę można poznawać tajniki energii pochodzących z różnych źródeł. W tej strefie znajduje się również stół multimedialny z dwiema licencjonowanymi interaktywnymi grami edukacyjnymi o produkcji prądu.