Prenumerata 2018 już w sprzedaży - SPRAWDŹ!

Blogi

Potrzeba matką wynalazków?

Fotolia
Gdyby przeciętny konsument chciał być na bieżąco z nowymi technologiami i mieć te najnowocześniejsze u siebie w domu, musiałby dysponować workiem pieniędzy, a sprzęty wymieniać co dwa, trzy lata.
Dlatego, choć jestem fanem innowacji i gadżeciarzem, już dawno doszedłem do wniosku, że taka ślepa pogoń za nowościami nie ma sensu. I dlatego pewnie nie jestem najlepszym klientem dla sprzedawców telewizorów. To właśnie producenci odbiorników TV prześcigają się w pakowaniu do ekranów coraz to nowszych rozwiązań, poprawiających doznania odbiorcy. Pytanie tylko po co? Choć odpowiedź właściwie znam. Gdy młode pokolenie świadomie rezygnuje z oglądania telewizji, a w coraz większej liczbie domów telewizor zastępowany jest monitorem komputera, sprzedaż gwałtownie dołuje. Inżynierowie i marketingowcy, zatrudnieni przez producentów, muszą więc szukać sposobu, na inspirowanie konsumentów do zakupów. I m.in. temu służą nowatorskie, ale często nietrafione technologie. Tak było z 3D, które okazało się strzałem w płot, czy z zakrzywionymi ekranami. Hasło „Potrzeba matką wynalazków" straciło sens. Teraz tworzy się je po to, by owe potrzeby wytworzyć. A to nie jest chyba najlepsza droga. ...
Źródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL