Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Anita Błaszczak: Gwiazdka zaświeci w tym roku i dla handlowców

Bloomberg
Jeszcze niedawno zwracaliœmy uwagę, że w tym roku œwišteczna ofensywa w handlu wystartowała póŸniej niż zwykle. Teraz widać, że jeœli nawet póŸniej, to i tak firmy zamierzajš w pełni wykorzystać œwišteczne żniwa.

Motyw gwiazdki (czyli komercyjnej, konsumpcyjnej wersji Bożego Narodzenia) przebija już niemal w każdej reklamie, która zachęca do zakupów kolejnš cenowš promocjš. Na pierwszy ogień idš prezenty, co potwierdza rosnšcš zasobnoœć Polaków. Tylko starsze pokolenia pamiętajš jeszcze radoœć, gdy udało się kupić na œwišteczny stół obowišzkowy zestaw wędlin (szynka, baleron i schab) albo luksus w postaci cytrusów, mieszanki wedlowskiej czy ptasiego mleczka.

Dzisiaj objedzeni na co dzień słodyczami, podczas œwišt szukamy innych œwištecznych przyjemnoœci. Na czele z prezentami, do których przyzwyczaja nas od dziecka tradycja œw. Mikołaja. Potem, w dorosłym życiu, gwiazdkowš tradycję prezentów wzmacnia zalew œwištecznych promocji. Nie ma więc wštpliwoœci, że spełnimy oczekiwania handlowców, którzy w tym sezonie liczš na dwucyfrowe wzrosty obrotów. Takie nadzieje majš nie tylko sklepy i firmy kojarzone z upominkami, czyli biżuteriš, zabawkami czy multimediami. Coraz...

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL