Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Coccodrillo wraca do Niemiec

materiały prasowe
Rosnšce koszty pracy i duża konkurencja we własnym kraju powodujš, że odzieżowe marki dziecięce wolš stawiać na inne kraje. Nawet te, które kiedyœ okazały się zbyt dużym wyzwaniem. Pomaga internet i partnerstwa.

Polscy producenci odzieży dziecięcej coraz mocniej inwestujš za granicš. Istniejšca od 18 lat marka Coccodrillo również. W przyszłym roku spróbuje – drugi raz w swojej historii – sił w Niemczech.

Nasycona Polska

CDRL, firma z Koœciana w województwie wielkopolskim założona przez Marka Dworczaka i Tomasza Przybyłę (połšczyli swoje biznesy), dziœ prowadzi w Polsce około 245 sklepów z odzieżš dziecięcš pod markš Coccodrillo. – Pozycjonujemy się jako firma "œrednia plus" i naszym zdaniem 250 sklepów zapełnia przestrzeń, którš możemy zajšć na polskim rynku. Dziœ wolimy pracować nad jednostkami, które dobrze działajš, dbać o wzrost sprzedaży z metra, optymalizować sieć, niż budować kolejne sklepy – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.

Koœciańska firma nie odczuła do tej pory efektu programu 500+. Być może to dopiero przed niš. Pewniej...

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL