Prenumerata 2018 już w sprzedaży - SPRAWDŹ!

Biznes

Coccodrillo wraca do Niemiec

materiały prasowe
Rosnące koszty pracy i duża konkurencja we własnym kraju powodują, że odzieżowe marki dziecięce wolą stawiać na inne kraje. Nawet te, które kiedyś okazały się zbyt dużym wyzwaniem. Pomaga internet i partnerstwa.
Polscy producenci odzieży dziecięcej coraz mocniej inwestują za granicą. Istniejąca od 18 lat marka Coccodrillo również. W przyszłym roku spróbuje – drugi raz w swojej historii – sił w Niemczech. Nasycona Polska CDRL, firma z Kościana w województwie wielkopolskim założona przez Marka Dworczaka i Tomasza Przybyłę (połączyli swoje biznesy), dziś prowadzi w Polsce około 245 sklepów z odzieżą dziecięcą pod marką Coccodrillo. – Pozycjonujemy się jako firma „średnia plus" i naszym zdaniem 250 sklepów zapełnia przestrzeń, którą możemy zająć na polskim rynku. Dziś wolimy pracować nad jednostkami, które dobrze działają, dbać o wzrost sprzedaży z metra, optymalizować sieć, niż budować kolejne sklepy – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL. Kościańska firma nie odczuła do tej pory efektu programu 500+. Być może to dopiero przed nią. Pewniejsza jest jednak efektów działań za granicą. Podobnie zresztą jak konkurenci. O planach ekspansji za granicą mówił latem właściciel najstarszej mark...
Źródło: Rzeczpospolita

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL