AmRest jest dobrze znana na polskim rynku – firma jest operatorem na polskim rynku takich marek jak PizzaHut, Starbucks, KFC czy Burger King. Obecna jest nie tylko na polskim rynku – przykładowo to AmRest stoi za kawiarniami Starbucks w Rumunii i Bułgarii. Spółka ma nawet restauracje w Chinach i od lat szuka dalszych możliwości ekspansji.

Kolejną marką w portfolio notowanej na warszawskiej giełdzie spółki będzie Bacoa. To niewielka sieć burgerowni w Hiszpanii mająca lokale w Madrycie i Barcelonie. Za 6 burgerowni segmentu premium spółka ma zapłacić 3,7 mln euro (skorygowane o saldo zadłużenia i gotówki w kasie).

Czytaj także: AmRest rośnie w Niemczech

Niewielka sieć przejmowana przez AmRest powstała w 2010 roku jako wspólne przedsięwzięcie Australijczyka i Hiszpanki. Sieć zaczynała za pożyczone od rodzin właściciel 5000 euro i z tanimi meblami z Ikei. Rozrost firmy nie zmienił jej filozofii – dotychczasowi właściciele chwalą się, że Bacoa to fast food nowej generacji, w którym wszystko robione jest ręcznie.

AmRest Holding SE to spółka mająca w swoim portfolio ponad 1700 restauracji i barów szybkiej obsługi na całym świecie. W Polsce ma 470 lokali i marki KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks i Blue Frog. W Hiszpanii do AmRest należą lokale KFC oraz La Tagliatella (zarówno własne jak i franczyzowe) oraz lokale Blue Frog.