Grupa osiągnęła zysk netto 2,7 mld euro (+6 proc.), operacyjny EBIT 4,132 mld (+2 proc.) wobec oczekiwanych 4,114 mld przez analityków, obroty 64,5 mld (+6 proc.), w tym 11,512 mld w dziale sprzętu wojskowego, którego część koncern sprzedać.
Grupa otrzymała zamówienia na 1190 samolotów, w tym na 1080 cywilnych, o wartości 159 mld euro, co dało łączny portfel zamówień na 31 grudnia 1006 mld euro. Producent dostarczył klientom 635 samolotów, co pozwoliło zwiększyć zysk EBIT tego działu o 10 proc. do 2,78 mld euro
Po anulowaniu rządowego kontraktu na 50 śmigłowców, Airbus Helicopters otrzymał 333 zamówienia netto na nowe śmigłowce (369 w 2014 r.), w tym na 107 H145 i 36 H175; liczba zamówień brutto zmalała do 395 z 471, ale obroty tego działu wzrosły o 4 proc. dzięki usługom serwisowym.
Problemem jest nadal wojskowy samolot transportowy A400M, nękany opóźnieniami. Airbus odpisał 290 mln euro po 551 mln rok wcześniej, dostarczył klientom 11 sztuk, ale rozmawia z nimi o ustaleniu harmonogramu wyposażania ich i dostaw oraz o zmianie formuły indeksacji cen. Grupa ustaliła działania korygujące proces produkcji, będzie starać się dotrzymać terminów dostaw, ale uprzedziła o istniejącym ryzyku opóźnień.
Obroty działu wojskowo-kosmicznego Defence and Space pozostały stabilne pomimo wyodrębnienia przychodów działu rakiet nośnych w związku z utworzeniem spółki j.v. Airbus Safran Launchers. Wartość nowych zamówień tego działu wzrosła o 18 proc. dzięki zamówieniom na 14 dodatkowych samolotów-cystern A330 MRTT oraz pięć satelitów telekomunikacyjnych. W minionym roku podpisano też umowę za OneWeb na 90 małych satelitów telekomunikacyjnych.