- Adam Kiciński, prezes CD Projektu

Ukończył studia na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii spółki. Jest laureatem nagrody Polskiej Rady Biznesu im. Jana Wejcherta w kategorii wizja i innowacje. Od wielu lat związany z branżą gier. W latach 1995–1999 kierował siecią sklepów firmowych CD Projekt, a od 1999 do 2004 r. zajmował w tej spółce stanowisko dyrektora handlowego. Następnie kierował pracami CD Projekt RED, czyli nowej spółki z grupy odpowiedzialnej za stworzenie kultowego „Wiedźmina". Był też czołową postacią w procesie połączenia z notowanym na giełdzie Optimusem. Po zamknięciu transakcji i przejęciu kontroli oraz odpowiedzialności za dalszy rozwój biznesu przez współwłaścicieli CD Projektu wszedł do zarządu spółki, a w 2010 r. objął jej ster. Pod jego kierownictwem firma mocno urosła, rozpychając się na zagranicznych rynkach. Jej kapitalizacja giełdowa przekracza 6 mld zł.

- Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games

Absolwent Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy. Ukończył go w 2004 r., uzyskując tytuł magistra historii ze specjalnością nauczycielską. Z branżą gier związany jest od kilkunastu lat. Zrealizował blisko 200 projektów na większość platform sprzętowych. Jest współzałożycielem i prezesem Vivid Games. W 2012 r. wprowadził bydgoską spółkę na rynek alternatywny GPW, a następnie doprowadził do przeniesienia notowań na główny parkiet w 2016 r. Odpowiada za realizację jej strategii i za pomysły na wyróżnianie się na tym mocno konkurencyjnym rynku. Zarządzanej przez niego firmie udało się niedawno przekonać do współpracy znanego filipińskiego boksera Manny'ego Pacquiao, ośmiokrotnego mistrza świata. Został twarzą produkcji „Real Boxing". Vivid może też wykorzystywać postać Rocky'ego Balboa z filmu „Rocky", co skutecznie nakręca sprzedaż gry. Dotychczasowe serie trafiły w ręce ponad 42 mln graczy.

- Paweł Marchewka, prezes Techlandu

Założona przez niego w 1991 r. firma systematycznie rozwija swój biznes i obecnie należy do wiodących podmiotów w tej branży. Zaczynała od handlu grami na dyskietkach, a pod koniec lat 90. rozpoczęła własną produkcję oprogramowania oraz gier wideo. Obecnie tworzy wysokobudżetowe produkcje na wszystkie główne platformy. Na brak pieniędzy na inwestycje nie narzeka. Jest jedną z niewielu firm w tej branży, które nie sięgnęły po środki z rynku kapitałowego. Główną technologią wykorzystywaną przez Techland do produkcji gier jest jego autorski silnik. Firma podkreśla, że nie spoczywa na laurach – rozwija go i udoskonala nieprzerwanie od ponad dziesięciu lat. Na świecie jest znana m.in. z takich produkcji jak „Dead Island", „Call of Juarez" oraz „Dying Light". Zatrudnia ponad 260 osób. Ma biura we Wrocławiu, w Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Vancouver.

- Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios

Absolwent Politechniki Wrocławskiej. Jest związany z tworzeniem gier od początku lat 90. To właśnie wtedy założył jedno z pierwszych studiów deweloperskich w Polsce. Jest współzałożycielem firmy 11 bit studios oraz autorem oryginalnej koncepcji jej flagowej produkcji „This War of Mine", opowiadającej o przetrwaniu w czasie wojny. Inspirowana oblężeniem Sarajewa gra pokazuje wojnę widzianą oczami nie żołnierzy, lecz cywili. Miechowski dynamicznie rozwija spółkę. Wprowadził ją na NewConnect, a gdy podrosła, przeniósł na giełdę, gdzie jej wartość systematycznie rośnie. Co zrozumiałe, kluczowym hobby szefa 11 bit studios jest granie, ale znajduje też czas na gitarę elektryczną. W prowadzeniu spółki pomagają mu pozostali członkowie zarządu, a wśród nich szef technologii Bartosz Brzostek – twórca innowacyjnego silnika Liquid Engine wykorzystywanego we wszystkich grach studia.

- Marek Tymiński, prezes CI Games

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych postaci w tej branży. Od dziecka jest pasjonatem gier. W 1997 r. otworzył swoją pierwszą działalność gospodarczą. W kolejnych latach pełnił funkcję członka zarządu i wspólnika w wielu firmach z branży rozrywki elektronicznej. Jest założycielem i wiodącym akcjonariuszem CI Games. Zarządza tą firmą od 2002 r. Zasiada również we władzach spółki zależnej CI Games USA Inc. Flagową produkcją grupy jest „Sniper", którego gracze chwalą między innymi za realizm. Przy tworzeniu tej strzelanki firma korzystała z rad komandosów i snajperów. Pierwsza i druga część serii sprzedały się w ponad 6 milionach egzemplarzy. Trzecią odsłonę zaplanowano na 4 kwietnia tego roku. Notowana na giełdzie spółka ma w portfelu również m.in. grę „Lords of the Fallen", w tym miesiącu odbyła się jej premiera w wersji mobilnej na platformy iOS oraz Android.