Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Innowacyjność jest w DNA organizacji

123RF
Budowanie przewagi konkurencyjnej opartej na innowacyjnoœci to klucz do sukcesu biznesowego i finansowego – pisze ekspertka.

Organizacje, które swš strategię i dalekosiężne cele opierajš na wprowadzaniu innowacji – wzorem Google'a, Netflixa, Atlassiana czy Spotify – wygrywajš rynki globalne.

Jak stać się firmš innowacyjnš? Czy innowacje to tylko kreatywnoœć produktowa? Kto może być innowacyjny? Czy tylko małe, zwinne organizacje? Czy stabilne, duże instytucje majš szansę na wygranš w tym wyœcigu?

Stan umysłu

Odpowiedzi na te pytania nie sš proste, gdyż innowacyjnoœć jest szerokim pojęciem i może objšć zarówno innowacje produktowe, jak i organizacyjne, procesowe, marketingowe, kulturowe, sprzedażowe itp. Z wieloletnich badań prowadzonych przez zachodnie instytucje i uczelnie wynika, że innowacyjnoœć i kreatywnoœć we wdrażanych przez firmy produktach, usługach i rozwišzaniach jest wynikiem licznych działań, zachowań, postaw, norm i wartoœci, które pojawiajš się na poziomie organizacji pracy zespołów.

Innowacyjnoœć to stan umysłu, dzięki któremu otwieramy si...

ródło: Rzeczpospolita

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL