Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biura podróży

DER Touristik stawia na dalekie kraje

Dominikana w nowym sezonie zimowym będzie jednym z najważniejszych kierunków
Filip Frydrykiewicz
DER Touristik jeszcze nigdy nie uruchomił sprzedaży oferty zimowej tak wczeœnie jak w tym roku. Touroperator stawia na dalekie kraje, obniża ceny i dopasowuje wycieczki do indywidualnych gustów

Niższe ceny na wyloty do dalekich krajów, nowe hotele i kierunki, więcej indywidualnych wycieczek objazdowych i zniżki za wczeœniejszš rezerwację sięgajšce 55 procent – DER Touristik rozpoczšł w Niemczech sprzedaż ofert na zimę 2018/2019.

Oferta należšcych do grupy Der Touristik (w Polsce jest właœcicielem Eximu Tours) biur podróży Dertour, ITS, Jahn Reisen, Meiers Weltreisen, Travelix i ADAC Reisen wprowadzana jest na rynek systematycznie od poczštku marca. Klienci mogš wybierać z dziesięciu tysięcy propozycji. René Herzog, prezes DER Touristik na Europę Centralnš, mówi, że klienci planujš swoje wakacje, szczególnie te, na które wyjeżdżajš raz w życiu, z coraz większym wyprzedzeniem. Zalicza do nich wyjazdy do dalekich krajów i programy objazdowe. Ale teraz sprzedajš się już także inne popularne kierunki, oddalone od Niemiec o 4-5 godzin lotu.

Wœród powodów, dla których warto zarezerwować wyjazd z dużym wyprzedzeniem, wymieniane sš duże rabaty. Dodatkowo koncern przecenił niektóre wycieczki w stosunku do zeszłego roku. Na przykład wyjazd do Zjednoczonych Emiratów Arabskich będzie w tym roku tańszy o 15 procent, do Stanów Zjednoczonych o 10 procent, wycieczka na narty do Kanady czy wypoczynek na Malediwach o 7 procent, a Karaiby i Tajlandia o 5 procent.

Ceny wyjazdów do krajów œredniego i bliskiego zasięgu utrzymujš się na poziomie podobnym do zeszłorocznego. Przy Turcji i Tunezji nie ma żadnych zmian, Egipt drożeje o 1 procent, Wyspy Kanaryjskie i Madera o 2 procent. W nadchodzšcym sezonie zimowym najważniejszym kierunkiem egzotycznym ma być Dominikana, do której touroperator wyœle trzy nowe czartery tygodniowo z Düsseldorfu. W Meksyku pojawiš się kolejne hotele i programy objazdowe, w Tajlandii będzie można wybierać spoœród 24 nowych obiektów, na Malediwach rozbudowany zostanie segment podróży luksusowych.

Herzog podkreœla, że niemieccy turyœci lubiš podróżować też do krajów Afryki Północnej. W przypadku Tunezji znaczenie ma krótki czas lotu, niskie ceny i gwarantowana pogoda. Na zimę koncern poszerza ofertę hotelowš na Dżerbie i na lšdzie o ponad 10 procent, w Egipcie do programu dołšczonych zostało 16 kolejnych obiektów.

Wœród nowoœci znalazły się natomiast wyjazdy dla aktywnych do Finlandii i innych krajów skandynawskich oraz programy objazdowe po Islandii. – Trend do indywuidualizownaia oferty dotyczy też objazdówek. Coraz więcej klientów woli podróżować w małych grupach, z niewielkš liczbš uczestników. Liczy się dla nich jakoœć, a nie iloœć. I na tym właœnie opieramy nasze programy zwiedzania – tłumaczy prezes. W ofercie koncernu będzie pojawiać się coraz więcej propozycji indywidualnego zwiedzania tylko z przewodnikiem lub z kierowcš w Tajlandii, na Sri Lance lub Bali. W przyszłoœci turyœci będš też mogli samodzielnie tworzyć własne programy oparte o produkty DER Touristik.

ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL