Prenumerata 2018 ju˜ż w sprzedża˜y - SPRAWD˜!

Biura podróży

Aktorzy pokażš, jak sprzedać wycieczkę

Pixabay
Niemieckie stowarzyszenie DTPS zaprosiło profesjonalnych aktorów na szkolenia z dyrektywy unijnej. Odgrywajšc scenki, pokażš oni agentom, jak prawidłowo obsługiwać klientów według nowych zasad
Organizacja zrzeszajšca agentów turystycznych DTPS (DER Touristik Partner Service) organizuje właœnie cykl szkoleń z przepisów, które będš obowišzywać od 1 lipca, czyli z dniem wejœcia w życie nowej unijnej dyrektywy turystycznej. Program obejmuje szkolenia on-line, webinaria i seminaria. Cykl rozpocznie  się 13 kwietnia od spotkania, w którym udział weŸmie 300 przedstawicieli biur podróży. – Celem tej imprezy jest przedstawienie naszym członkom nowych przepisów w praktyczny sposób – mówi Michael Dohmen, prezes DTPS. Głównym punktem programu będš prezentacje, do udziału w których stowarzyszenie zaprosiło profesjonalnych aktorów. Na scenie zainscenizowane zostanie biuro agencyjne, aktorzy będš zaœ odgrywać scenki z życia wakacyjnego doradcy.
Poza prezentacjš na szkoleniu będzie można posłuchać też wykładu eksperta, prof. Ansgara Staudingera, na temat dyrektywy. Zaplanowano też spotkania w formie targów z różnymi partnerami, między innymi firmami technologicznymi i ubezpieczycielami. We współpracy z działem sprzedaży DER Touristik zorganizowane zostanš też szkolenia on-line i webinaria. Członkowie stowarzyszenia będš mogli również skorzystać z 40 seminariów. DTPS szacuje, że w sumie weŸmie w nich udział tysišc ludzi. Prowadzšcy już teraz obiecujš podać wiele praktycznych rad, jak stosować przepisy wynikajšce z dyrektywy w codziennych rozmowach z klientami. Dohmen tłumaczy, że DTPS chce, aby jej członkowie nie musieli obawiać się nowych regulacji i zawczasu nauczyli się dostosowywać do nich w swojej codziennej pracy. Jak dodaje, DTPS przykłada dużš wagę do szkoleń. W tym roku zaplanowano ponad 30 seminariów, w czasie których poruszone będš różne tematy, od ubezpieczeń, przez turystykę luksusowš, rejsy, rozwišzania technologiczne i sposoby pozyskiwania nowych klientów, po marketing internetowy.
ródło: rp.pl

WIDEO KOMENTARZ

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL