W ubiegłym tygodniu, w poniedziałek, klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe nie mogli zalogować się lub doświadczali wydłużonych czasów logowania do bankowości internetowej. Wiczorem tego samego dnia bank poinformował, że problemy z logowaniem do bankowości internetowej i mobilnej zostały rozwiązane, a system transakcyjny działa poprawnie.

Jednak z relacji naszych czytelników wynika, że nie wszystko działa już poprawnie. Dostaliśmy parę zgłoszeń, w których skarżą się, że od ostatniej awarii wciąż mają problemy z funkcjonalnością bankowości elektronicznej, np. w zakładce płatności odroczone nie mogą modyfikować elementów, niektóre się dublują i widnieją nawet po zrealizowaniu płatności itp.

- Alior Bank nie odnotował problemów związanych z funkcjonowaniem bankowości elektronicznej. Wszystkich klientów, którzy zauważyli utrudnienia w działaniu systemu, prosimy o kontakt z infolinią pod numerem: 19 502 (z sieci Play: 12 19 502) lub 12 370 70 00 – mówi Kamila Nowak z biura prasowego Aliora.