"Adwokatura. Sytuacje kryzysowe" - pod tym hasłem 17 marca w Łodzi odbędzie się spotkanie komisji wizerunkowych okręgowych rad adwokackich.

To kolejne z cyklu spotkanie poświęcone bieżącej sytuacji polskiej Adwokatury i jej obecności w sferze publicznej. Tym razem tematem konferencji będą sposoby reagowania na różne sytuacje kryzysowe. Jak przekonują organizatorzy kryzysy co pewien czas pojawiają się w każdej organizacji realizującej swoje cele w otoczeniu społecznym, ale organizacje, które wypracowały podstawy transparentnej i rzetelnej komunikacji są bardziej odporne na takie kryzysy, a po ich zakończeniu wychodzą z nich bez ponoszenia strat wizerunkowych. Celem konferencji jest przede wszystkim próba wypracowania modelu spójnej komunikacji, która może pomóc w sytuacjach kryzysowych, dotykających zarówno poszczególne izby adwokackie, jak i całe środowisko Adwokatury.

Omawiane będą sposoby wykrywania źródeł sytuacji kryzysowych i zapobiegania im oraz zasady postępowania w sytuacji kryzysowej, tak aby skutecznie reagować i przejmować nad nią kontrolę. Adwokaci będą m.in. rozmawiać o wykorzystywaniu narzędzi oraz kanałów  komunikacji zarówno z mediami, jak i całym otoczeniem. Dowiedzą się, jak usuwać skutki kryzysów wizerunkowych.

Na spotkanie adwokaci zaprosili Adama Łaszyna – eksperta public relations specjalizującego się w strategiach komunikowania i zarządzaniu komunikacją w sytuacjach kryzysowych, trenera medialnego i doradcę w zakresie wizerunku szefów firm i osób publicznych. Łaszyn z wykształcenia jest prawnikiem – ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego.